קורס אימון ADHD מחזור 33
.

 בואו ללמוד איך יוצרים שינוי בחייהם של ילדים ומבוגרים עם ADHD:

קורס אימון קוגניטיבי-התנהגותי ל ADHD

מחזור 33 !! | קורס פרונטלי בזום |ימי חמישי אחה"צ החל מ 7/3/24

בשל מצב החירום: 10 ש"א נוספות בנושא חירום וטראומה

הקורס מיועד לאנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום הטיפול, היעוץ, האימון והחינוך המיוחד

אימון CBT ל- ADHD הוא שיטה יעילה וקצרת טווח
להשגת תוצאות מפתיעות עם המתאמנים והמטופלים
בפרק זמן קצר.

בקורס האימון תקבלו מערך שלם, שיטתי, מובנה
ועשיר בכלים 
כדי להפוך למקצוענים בתחום.

כבר זמן רב אתן רוצות להרחיב את הקליניקה
לעבודה עם ילדים, מתבגרים ומבוגרים עם ADHD.
אתן מוכנות לשלב הבא, יש לכם הרבה ידע בתחום ה- ADHD,
אך אתן לא מעזות לעשות זאת.
זה נראה בעיניכם מורכב, מסובך ולא אחראי לעשות את השינוי.
אתם יודעים שיש לכם את הגישה הנכונה,
המשיכה לתחום, ההתנסות בשטח ורצון אמיתי לעזור.
יחד עם זאת, אתגרי ה ADHD, כמו דחיינות,
קושי בניהול זמן ומשימות, קשיים בוויסות רגשי
וקשיים חברתיים והתנהגותיים הם משמעותיים
ודורשים ידע מקצועי ומקיף.
כך קורה שבשל חוסר בכלים מדויקים ומתאימים,
אתן מפספסות מתאמנים ונאלצות להפנות אותם למתחרים.
זאת, דווקא בתקופה הכל כך מורכבת הזו, עם ההשלכות הקשות, הצרכים האינסופיים, בה ברור שלמי שיש התמקצעות מוגדרת
ומגובה בהכשרה מסודרת יש יתרון.

הקורס "אימון CBT ל ADHD"
מציע לכם את ההכשרה החסרה.


בקורס תלמדו את המודל האינטגרטיבי בן 4 השלבים,
שנותן מענה מקיף ושיטתי לתחומי העבודה השונים
עם מתאמנים עם ADHD וסביבותיהם.

בסיום הקורס תוכלו לעשות את מה שאתם אוהבים,
להרגיש בטחון במקצועיות שלכם מול הילדים,
המתבגרים והוריהם ולמלא את הקליניקה גם בתקופת הקורונה.
זאת, בייחוד לאור העובדה שהקשיים עמם מתמודדים
המתאמנים עם ADHD לא נעלמו, להיפך.

מזמינה אתכם להתפתחות מקצועית ואישית.


 הקורס יתקיים בימי חמישי אחה"צ החל מה- 7/3/24, 
בין השעות 17:00- 21:15.
הקורס הוא פרונטלי דרך זום!!

מספר המקומות מוגבל!


נשמח לחזור אלייך/אליך ולבדוק את מידת התאמתך לקורס. 


"עשיתי את הקורס באימון CBT ל- adhd וגם את ההשתלמות בנושא כישורים חברתיים ומאז כל יום עיון ורענון אני משתדלת לקחת. אני רוצה לומר לך איריס שההשתלמות נהדרת, לאחר שנים רבות של עבודה כפסיכולוגית חינוכית ואינספור השתלמויות, את הבאת בדיוק את הדברים שחסרו לי: לתרגם את ההבנות והידע התיאורטי לפרקטיקות שאפשר להשתמש בהן ממש. ולקחה אותי כמה רמות קדימה מבחינה מקצועית ואישית. ברמת התוכן אני מוצאת את עצמי מדברת את השפה שלך, שפה אקטיבית שכה חסרה ובונה חוסן והכלים הרבים שאת מרעיפה עלינו עם ילדים, הורים גננות, מורות ומנהלות בתי ספר וזה ממש עובד ומכניס רוח חדשה של חיות והתקדמות. ומבחינת התהליך לייצר השתלמות כה חווייתית ומקצועית בזום זה לא פשוט ואת עושה את זה נפלא- הוירטואוזיות הזומית שלך והעושר של הדוגמאות, שילוב התיאוריות עם הכלים הפרקטיים ממלאים באנרגייה חדשה ומהנה בעבודה ובחיי האישיים. אז תודה מקרב לב" 🌺🌺 

ורד פלסקוב, פסיכולוגית חינוכית

בוגרת מחזור 20

"איריס יקרה, להירשם ללימודים אצלך היתה אחת ההחלטות המקצועיות הטובות שקיבלתי. הקורס מרתק, מעמיק, מלא ידע וכלים פרקטיים ליישום מיידי בקליניקה עם ילדי ומתבגרי הקשב. תודה על הנתינה המקצועית, על הליווי הצמוד, ועל תחושת השליחות שקשה לפספס. ממליצה בחום".

אסנת צבאג, מדריכת הורים, מאמנת מתמחה בהפרעות קשב

בוגרת מחזור 24

"כשמסתיים קורס כל כך משמעותי, יש את הרגע הזה שמתגנב ללב "וואי, איך אסתדר בלי העצות של איריס, איך אצליח לחשוב על כל הדברים האלו לבד...".
אבל בקורס הזה יש את הביטחון הזה שהצלחת להשריש בנו איריס, בזכות המתודולוגיה המדהימה, בזכות ההובלה האמיצה והמקצועית, בזכות הניסיון העצום, בזכות הכלים הכל כך יישומיים וחכמים - בהחלט יוצאת לדרך עם תחושת מסוגלות אדירה!!
תודה ענקית איריס, מחכה בקוצר רוח לפרקטיקום ולסופרוויז'ן" 🤩

גילי מזרחי,
מאמנת אישית, מחנכת

בוגרת מחזור 22

למי מיועד הקורס?

     אם אתן/ם נשות/אנשי מקצוע בתחום הטיפול, האימון והחינוך

    אם תחום ה-ADHD קרוב מאוד ללבכם ואתם רוצים להעמיק ולהתמקצע 
   בתחום
    

  אם אתם אנשי מקצוע בתחום הטיפול, האימון והחינוך שרוצים להרחיב את
  קהל הלקוחות שלהם

הצטרפו למחזור 33 (!!!) של הקורס
ולמאות רבות של מטפלות ומטפלים שכבר נהנים מהכלים.

מחזור 33 הוא קורס מקוון דרך זום, שיתקיים בימי חמישי אחה"צ 
החל מה 7/3/24 

מי מעביר את הקורס?

הקורס מועבר כולו ע"י דר' איריס ברכוז - פסיכולוגית חינוכית מומחית,
מטפלת CBT מומחית ומדריכה מטעם איט"ה (האגודה הישראלית ל CBT), מאמנת בעלי הפרעת קשב ומדריכה מטעם לשכת המאמנים.
מפתחת שיטת האימון הקוגניטיבי-התנהגותי.

מפתחת משחקים וכלים אימוניים-טיפוליים.
ראש ועדת חברים באיט"ה.

תכני קורס האימון ל ADHD

התכנית מחולקת ל-4 מודולות, כאשר כל מודולה מתמקדת
בנושא משמעותי בהתערבות ADHD,
לקידום איכות החיים של המתאמנים ומשפחותיהם.
הייחודיות של המודל שפיתחה ד"ר ברכוז היא
בשילוב בין מרכיבים אימוניים וטיפוליים כדי להוביל להצלחה ושינוי.

המודולות כוללות עבודה ראשונית של היכרות והעצמה ולאחריה
התמקדות בתחומים השונים בהם נמצאים האתגרים,
ובפרט הרגשי, החברתי והלימודי.
הלמידה היא חוויתית ומהנה
(כי אם זה לא כיף מתאמנים עם ADHD לא יגיעו..)
ומקנה כלים פרקטיים ויעילים (פחות תיאוריה).

איריס יקרה,
רק להגיד גם כאן- המון תודה!
זה היה אחד הקורסים המרתקים והמוצלחים שהשתתפתי בהם (ואני לומדת כל הזמן...).
הקורס היה מעשיר, מעמיק, מסודר ומובנה מאוד.
המינון בין תרגול לתאוריה היה מדוייק וכמות הידע שלך מעוררת השראה!
מעבר לתוכן, ניכרות האיכפתיות ותחושת השליחות שלך שבהקניית הידע לאנשי מקצוע בתחום.
נהניתי מאד,
תודה!
מילי

מילי אבירם, פסיכולוגית תעסוקתית-ארגונית

בוגרת מחזור 25

"ממליצה בחום רב על הקורסים הנפלאים של איריס!! קורס האימון לADHD, וסדנת SEL בהם השתתפתי. מרחיבי דעת, משמעותיים וחשובים לכל איש מקצוע בתחום שרוצה להתפתח ולהעמיק. הקורסים מועברים באופן חוויתי, מקצועי ומאורגנים להפליא. איריס חולקת בנדיבות רבה חומרים וכלים פרקטים ואיכותיים, ומקפידה לשתף בידע עדכני מהשטח והמחקר. חוויה של למידה".
 

מאיה מטרסו גלעד

מדריכה פדגוגית, מרצה ומאמנת.

בוגרת מחזור 21

"איריס יקרה. תודה רבה על הקורס המשמעותי, המעניין והמעצים, על ההובלה המקצועית העשירה בחומר, בניסיון רב,  בכלים פרקטיים ובידע הרחב שלך. נהניתי מאוד וקיבלתי המון כלים וידע. תודה איריס על הביטחון שנתת לי להמשיך לצעוד קדימה".

סנא ראשד, מטפלת באומנויות

בוגרת מחזור 20

        מודולה 1- כישורי בסיס באימון ADHD
               ימי חמישי 17:
00-21:15- תאריכים: 28/3/24  ,21/3 ,14/3/24, 7/3 

נלמד איך יוצרים אצל המתאמנים מוטיבציה לעשות שינוי ואיך מגייסים אותם לתהליך. נכיר את 28 כישורי האימון, כולל אומנות התשאול ונבין איך הכישורים משמשים בסיס לתהליך האימון.
נחשף ל-4 השלבים באימון קוג'-התנ' ונלמד לעומק את 2 השלבים הראשונים:
היכרות והעצמה וקביעת מטרות ויעדים.
הכלים האפקטיביים אותם נלמד ונתרגל הם:
גלגל החיים,
זיהוי ערכים,
זיהוי עצמי עתידי,
זיהוי שדונים ומחשבות אוטומטיות שליליות.
בנוסף, נכיר שאלון לאבחון ADHD
ונדגים איך משתמשים בשאלון לקביעת מטרות מדויקות.

            מודולה 2- אימון CBT רגשי וחברתי
                  ימי חמישי 17:00-21:15- תאריכים: 2/5 ,18/4 ,11/4/24, 4/4/24 

נחשף למודל האימון CBT בעבודה על ניהול רגשי והתנהגותי. נלמד על הפרעו"שים (פרעו"ש= פירוש רע ושלילי) ועל הקשר בין מחשבות אוטומטיות שליליות, רגשות עוצמתיים והתנהגות.
לאחר מכן נתמקד בטכניקות מתחום ה CBT להתמודדות עם הפרעו"שים, שכוללות בין היתר: טכניקות הרפיה בשילוב הדגמה של שימוש בביופידבק, תשאול סוקרטי, משפטי אומץ, "עוגת האחריות", טכניקות להסחת דעת, טכניקות לפתרון בעיות ולהתמודדות עם אימפולסיביות ועוד ועוד.

את החלק ה 2 של המודולה נקדיש לתחום החברתי בקרב ADHD.
נלמד על קשיים חברתיים אופייניים לבעלי ADHD ול.ל., נכיר דרכים לאבחון והערכה של קשיים חברתיים, נלמד הקנות כישורים חברתיים: מיומנויות הקשבה ושיחה, מיומנויות תקשורת מילולית ובלתי מילולית, הצטרפות לקבוצה, הצטרפות למשחק, התמודדות עם הקנטות.
נלמד את השימוש במשחקי תפקידים ובתיעוד ונדגים שימוש במשחקים שונים בתחום החברתי.

  מודולה 3- אימון הורים במשפחות עם ADHD
               ימי חמישי 17:00-21:15- תאריכים: 30/5 ,23/5 ,16/5/24, 9/5, 

עבודה עם ההורים מצריכה ידע מעמיק על אבחנת ה ADHD וכן היכרות עם המצבים הקומורבידיים, שהולכים עם- ADHD, כמו לקויות למידה, הפרעות רגשיות, קשיי ויסות חושי ועוד.
בנוסף, חשובה גם האבחנה המבדלת מהפרעות אחרות שנראות דומות. נפתח, אם כן, את המודולה בהתייחסות לנושאים אלו, כולל הצגת האבחונים השונים וכן התייחסות לטיפול התרופתי בעזרתה של הנוירולוגית, ד"ר דניאלה לובל.
מכאן נמשיך עם אסטרגיות האימון להורים, כולל עבודה על ערכים משפחתיים, חזון הורי/משפחתי,
מטרות הוריות, חיזוק הקשר הורה-ילד, הגדרת חוקים, כללים ותפקידים. נתייחס, כמובן, גם להתמודדות רגשית בעזרת טכניקות הרגעה להורים, זיהוי וטיפול בשדוני הורים ובמחשבות שליליות ועוד. בנוסף, נלמד לעומק טכניקות לעיצוב התנהגות ונכיר את שיטת "הסלים" של ד"ר גרין.

            מודולה 4- אימון CBT רגשי וחברתי
                 ימי חמישי 17:00-21:15- תאריכים: 4/7/24, 27/6/24, 20/6/24, 6/6/24

במודולה זו נלמד ונתרגל באופן מקיף את התחומים השונים שקשורים בהצלחה של ילדים, מתבגרים ומבוגרים עם ADHD בביה"ס ובלימודי המשך. גם כאן, נפעל לפי שלבי המודל ונתחיל בהיכרות והערכה. למשל, נלמד לאבחן באמצעות שאלון אקדמי, גלגל אקדמי, זיהוי ערוץ למידה מועדף, זיהוי אמונות שליליות ושדונים ועוד. נבין איך לסייע למתאמנים להציב מטרות ריאליות ונעבור ללמידת אסטרטגיות יעילות ובעיקר אסטרטגיות לניהול זמן, התארגנות, התמודדות עם דחיינות ודרכים לקבלת החלטות.
בנוסף, נתייחס לעבודה מול הסביבה החינוכית בה נמצא הילד, המתבגר ואף הסטודנט. נלמד את מודל האימון לעבודה עם הצוות החינוכי וחדר המורים, כולל קביעת מטרות למורים, טכניקות לעיצוב התנהגות בכיתה, התאמת סביבת ביה"ס לתלמיד, שת"פ בין ההורים, צוות ביה"ס והתלמיד ועוד.
לבסוף, נלמד דרכים לעבודה קוגניטיבית-התנהגותית להתמודדות עם חרדת בחינות

    חלק בונוס- התמודדות עם חרדה וטראומה:
                 ימי חמישי 17:00-21:15- תאריכים: 18/7/24, 11/7/24

מה ההבדל בין חרדה, טראומה ופוסט טראומה?

מה הקשר בין טראומה ו ADHD? האם ילדים, מתבגרים ומבוגרים עם ADHD פגיעים יותר לפתח סימפטומים של טראומה ופוסט-טראומה?

בלבול באבחנות- האם אלו סימפטומים של טראומה או של ADHD?

התערבויות ראשוניות עם ילדים, מתבגרים, מבוגרים והורים;

פיתוח חוסן ודרכי טיפול והתערבויות מבוססות מחקר.

אני מאמינה כי,

ילדים, מתבגרים ומבוגרים בעלי ADHD ולקויות למידה קיבלו גם מתנה וגם אתגר. הם יצירתיים,
אוהבי הרפתקאות, חושבים "מחוץ לקופסה", מתלהבים, אוהבים לעזור, אנרגטיים, דינאמיים, כריזמטיים, סקרנים ועוד.

לצד זאת, הם בד"כ מתמודדים עם קשיים יומיומיים בתכנון, ארגון וסדר, בניהול וויסות רגשות,
ובעקביות בבצוע משימות בעלות ערך לטווח הארוך.

אני מאמינה כי אנשים בעלי AD(H)D יכולים לממש את המתנה שקיבלו ולהגיע לביטוי מלא של
הפוטנציאל שלהם, וכי תפקידנו כמטפלים להראות להם את הדרך הטובה ביותר לעשות זאת.

אני מאמינה כי אימון קוגניטיבי-התנהגותי הוא שיטה אפקטיבית ביותר בעבודה הטיפולית
עם אינדיבידואלים שמתמודדים עם הקשיים האופייניים לתסמונת.

מהו אימון ADHD?

מדובר בתחום ספציפי בעולם האימון האישי.
אימון ADHD מוגדר ע"י ה-אגודה האמריקאית להפרעת קשב וריכוז כ"שותפות מתמשכת שמסייעת למתאמנים לחיות חיים אפקטיביים ומספקים יותר ע"י העמקת הלמידה,
שיפור ביצועים וקידום איכות חייהם".

מאמני ADHD עוזרים למתאמנים שלהם לפתח הבנה מקיפה של טבע ה-ADHD והשפעת התופעה על איכות חייהם. בנוסף, מאמני ADHD עובדים עם מתאמנים ליצור מבנים, תמיכה, מיומנויות ואסטרטגיות.
הם עוזרים למתאמנים להישאר ממוקדים במטרותיהם, להתייצב מול מכשולים ולהתמודד עם נושאים שקשורים ב-ADHD כמו: ניהול זמן, ארגון ודימוי עצמי.
הם מסייעים ב"פיזור הערפל" ובהשגת תפקוד יעיל יותר.

קצת עלי

 דר' איריס ברכוז - פסיכולוגית חינוכית מומחית,
מטפלת CBT מומחית ומדריכה מטעם איט"ה,
(האגודה הישראלית לטיפול קוגניטיבי-התנהגותי)

מאמנת בעלי הפרעת קשב ומדריכה מטעם לשכת המאמנים.
מפתחת שיטת האימון הקוגניטיבי-התנהגותי.

מפתחת משחקים וכלים אימוניים-טיפוליים.
ראש ועדת חברים באיט"ה 
בעלת ניסיון בקליניקה של מעל 22 שנים,
עם יותר מ 4000 מטופלים ומתאמנים
והכשרת יותר מ 1000 בעלי מקצוע בעבודה עם ADHD.

 מוזמנות/ים לקרוא משובים שכתבו לי בוגרי הקורס
שכבר קוטפים את הפירות בעבודה עם מתאמנים בעלי ADHD

"אני עובדת הרבה עם ילדים והורים המתמודדים עם ADHD עם או בלי לקויות למידה. במשך השנים למדתי הרבה, השתלמתי הרבה, אבל חיפשתי לדייק יותר.

קיבלתי את הדיוק הזה בקורס של ד"ר איריס ברכוז: אימון קוגניטיבי התנהגותי - לבעלי ADHD ולקויות למידה חורף 2020.

קורס מקיף ביותר המכיל תיאוריה עם הרבה הרבה פרקטיקה מעשית. פרקטיקה לא ברמת "טיפים", אלא כלים ממשיים לשימוש מיידי בקליניקה עם ילדים בעלי הפרעת קשב, עם או בלי לקויות למידה. התחלתי ליישם כבר באשכול הראשון של הקורס. כל שיעור וכל מפגש קיבלתי עוד ועוד כלים לעבודה הטיפולית לצד מידע רב!

איריס מעבירה את הקורס בצורה דידקטית קולחת ונעימה ביותר! לא מוותרת ומבקשת התנסות שלנו ותרגול בכל שיעור.

עדנה נוימן, תרפיסטית במוזיקה ומדריכת הורים. בוגרת מחזור 19

"הקורס הוא בחירה מדויקת עבורי.
הוא אפשר לי להתחיל לעבוד עם ילדים ומבוגרים עם הפרעת קשב.
מיד לאחר הקורס יצאתי לדרך, מצוידת בידע ובכלים.
הקורס הוא החתיכה בפאזל, שהיתה חסרה לי באותה תקופה, לאחר שנות לימודים רבות.
כל דקה בקורס העשירה אותי בידע ונתנה לי את הכלים איך להוציא את הידע לפועל ולסייע לאנשים.

תודה לאיריס על הנכונות והרצון להעביר הלאה את כל הידע והניסיון הרב שצברה במשך שנים!"

שיר הולצר בם - מדריכת הורים, מאמנת ADHD, מאמנת אישית
בוגרת מחזור 4

"אחד הקורסים המוצלחים שלמדתי. מעשיר, מעניין, מעמיק
ועד היום נוכח בעבודתי המקצועית וגם בחיי האישיים".

שי יעקובסון, פסיכולוגית חינוכית ומאיירת, מחזור 2014 המדרשה הארצית ללימודים מתקדמים בפסיכולוגיה חינוכית

איריס יקרה!
כשחיפשתי לימודי אימון לקשב וריכוז, היו לי כמה דרישות ברורות:
הקורס צריך להיות רציני, מקצועי, מקיף, מעמיק עם מבנה ברור, פרקטי ולצד זה קליל וזורם.
המנחה צריך להיות אישיות שאני אתחבר אליה. התוכן צריך לכלול עבודה עם ילדים ומבוגרים.
הגישה צריכה להיות משולבת אימון וטיפול. מי היה מאמין שאמצא את השילוב הזה? :)

מצאתי את כל זה ומעבר לזה בקורס שלך ששילב אימון לצד טיפול קוגניטיבי התנהגותי,
קשב וריכוז לצד לקויות למידה, רצינות ועומק לצד משחקים והומור,
עבודה עם ילדים לצד עבודה עם מבוגרים. מאד התחברתי אליך, את מנחה מעולה,
מקצועית אמתית, מטפלת ומאמנת בחסד שלמדתי ממך המון (אפילו בתור מאמן מנוסה).
לצד זה את בן אדם מקסים, נדיב, צנוע, עם יושרה מקצועית ואכפתיות כלפי מטופלים,
מתאמנים והתלמידים שלך. ממליץ בחום על הקורס השלם, כולל את כל האשכולות להשלמת תמונה הוליסטית!

באהבה :)

יוסי גוטין- פשוט יחסים, מאמן לזוגיות, מאמן ADHD. בוגר מחזור 13

"כאשר התעניינתי ובדקתי היכן הכי טוב ונכון עבורי ללמוד אימון לבעלי ADHD ול.ל. שמה של איריס ברכוז עלה שוב ושוב עם המלצות חמות, שמתייחסות למקצועיות ולרמה הגבוהה שמתקיימת בלמודים.

אני שמחה לציין שהיום גם אני בין הממליצים. הקורס הינו קורס מקיף ואיכותי. במהלכו התעשרתי במידע ובכלים רבים לאימון בכלל ולאימון קש"ר בפרט.

כל שלב בלמידה וכל נושא היה מלווה בהדגמות ואח"כ בהתנסות אישית. לכל אורכו הקורס בנוי במקביל לתהליך אימון ובכל שלב יש התייחסות להיבטים שונים שקשורים לנושא.

היום אני עובדת, במקביל לעבודה עם מתאמנים בעלי ADHD גם עם מתאמנים ללא הפרעות קשב בכל הגילאים בעזרת הכלים שקיבלתי בקורס אימון לקש"ר. בנוסף – כמורה למתמטיקה בתיכון – קיבלתי "משקפיים חדשים" ועולם שלם של תקשורת פתוחה ואמתית עם תלמידים ועם הוריהם".

חגית קליימן צופן- מאמנת ADHD, אימון והנחיית קבוצות נוער וקבוצות הורים. אימון משולב למידה במתמטיקה לתלמידים עם קשיים רגשיים. בוגרת מחזור 5

"אין די מילים כדי לתאר את החוויה המעצימה והמלמדת שעברנו במשך הקורס, שהסתיים לו רק ביום רביעי. מאז, אני מסתובבת במין תחושה של "היי" שהגעתי למקום הנכון.

הידע, הכלים שקיבלנו, ההתנסויות שחווינו במהלך הקורס, העשירו ותרמו להתפתחות המקצועית שלי הן כיועצת חינוכית והן כמאמנת.
כל זה לא היה מתאפשר אלמלא אישיותה הכובשת של איריס.
היכולת של איריס להעביר את הידע המקצועי באופן מובנה, ברור ונגיש אינה מובנת מאליה. האמפטיה שאיריס מגלה, יכולת ההכלה, השיחה בגובה העיניים העצימו את חווית הקורס. אני כבר מצפה להמשך המפגשים.
שמחה להצטרף אליכם לפורום"

עדה בראון, יועצת חינוכית, מאמנת אישית, מאמנת ADHD. בוגרת מחזור 14

"איריס יקרה, אני רוצה להודות לך על המתנה המדהימה שהיא הקורס שלך!!! אני לא מפסיקה לשזור את הכלים בשיעורים וההצלחות גדולות מאוד. והדובדבן שבקצפת היא התעודה שקיבלתי ממך היום בדואר עם המדליה, פתאום לקבל בדואר כל כך הרבה טוב ממש חימם לי מאוד את הלב. תודה ענקית. מחכה להשתלמות הבאה". 

חן כהן, מורת שילוב חברתי-רגשי, מאבחנת דידקטית

מחזור 33 של קורס האימון, יתקיים בימי חמישי,
החל מה 7/3/24 
בין השעות 21:15-17:00

מספר המקומות מוגבל

מוזמנים להירשם כאן כדי לבדוק התאמתכם/ן לקורס

 

מיקום ומחיר

הלימודים יתקיימו אינטרנטית, דרך זום.

מחיר למודולה – 21 שעות אקדמיות: 1,400 ש"ח.

מחיר לכל המודולות יחד- 84 שעות:
5,200 ש"ח (הנחה של 400 ש"ח).

כעת בהנחה: 4,700 ש"ח

ניתן לשלם בתשלומים בכל אמצעי התשלום

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.